Obsługa informatyczna firm

Pomoc informatyczna dla firm

Outsourcing IT

Wybierając naszą firmę obsługującą Twoją działalność sprawisz, że główne bolączki takie jak profesjonalna pomoc oraz pracownik zatrudniony na stałym etacie odejdą w zapomnienie.

Powierzając pewien zakres obowiązków firmie outsourcingowej obniżasz koszty, jednocześnie otrzymując profesjonalne wsparcie techniczne. Ograniczamy koszty z zatrudnieniem pracowników w sekcji IT na rzecz umowy abonamentowej, którą oferujemy razem z gotowością do reakcji przez 5 dni w tygodniu.

Outsourcing dla małych i dużych firm

Usługi informatyczne dla firm

Sprzęt komputerowy

Zajmujemy się obsługą urządzeń biurowych, modernizacją serwerów i sieci oraz opieką nad stacjami roboczymi.

Oprogramowanie

Jesteśmy partnerem wielu firm, które są producentem oprogramowania biurowego.

Wydajność pracy

Dbamy o doradztwo w zakresie usług informatycznych, wdrożenia IT i monitorowanie infrastruktury.

Polub nas na facebooku

Sledź nasz profil, najnowsze realizacje oraz nowości w ofercie.

Polub nas na facebooku

Sledź nasz profil, najnowsze realizacje oraz nowości w ofercie.

Obsługa informatyczna dla firm

Zalety outsourcingu
usług informatycznych

Oferujemy wysokiej klasy specjalistów, dając 100% gwarancję na nasze usługi. Decydując się usługę outsourcingu IT otrzymujesz profesjonalne wsparcie, które obniży koszty w Twojej firmie. Cechuje nas innowacyjność rozwiązań i rzetelność w wykonywaniu naszych usług.

Posiadamy duże doświadczenie w branży usług informatycznych. Dzięki narzędziom i doświadczeniu jesteśmy w stanie świadczyć usługi outsourcingu IT na najwyższym poziomie. Nasza serwisowa gotowość do działania powoduje dużą konkurencyjność usług na Opolszczyźnie.

Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania komputerowego. Zajmujemy się również administracją siecią oraz serwerami komputerowymi. Zapewniamy umowy serwisowe oraz pełną pomoc techniczną dostępną od poniedziałku do piątku. Posiadamy duży zespół specjalistów, który odpowie na wszelkie zagadnienia. Rozwijamy infrastrukturę firm zgodnie z najnowszymi technologiami dostępnymi na rynku.

Stworzyliśmy specjalny panel dla naszych klientów, którzy mogą zgłaszać usterki techniczne. Jest to bardzo wygodny system rozwiązywania problemów i usterek technicznych. Jednocześnie przejrzysty system kontroli czasowej dla każdego z klientów. Z klientami rozliczamy się w systemie umów serwisowych oraz za stawki godzinowe.

  • Serwis stacji roboczych
  • Serwis sprzętu sieciowego
  • Naprawa drukarek oraz kserokopiarek
  • Relokacje sprzętu IT
  • Sprzedaż oraz doradztwo w doborze oprogramowania
  • Instalacje i aktualizacje sprzętu komputerowego
  • Zabezpieczenie systemów komputerowych oraz oprogramowania
  • Odzyskiwanie danych na dyskach oraz pamięciach zewnętrznych
  • Rozwiązywanie problemów aplikacji komputerowych
  • Diagnostyka sprzętu komputerowego
  • Konfiguracja dostępu do poczty e-mail
  • Zarządzanie oraz weryfikacja licencji oprogramowania
  • Konfiguracja sieci oraz serwerów komputerowych
Nasi klienci

Współpracują z nami najlepsi

Wieloletnie doświadczenie sprawiło, że zaufały nam największe marki na rynku. Dbamy o każdego klienta, aby każda współpraca stawała się wieloletnią.

Zgłoś usterkę poprzez
panel klienta

Zgłoś usterkę lub problem techniczny przez specjalnie
zaprojektowany panel zgłoszeniowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu
działamy szybko i sprawnie automatycznie informując klienta.