Marketing internetowy dla firm
Jak kreować odpowiedni wizerunek firmy w sieci?
Jednym z najważniejszych aspektów promocji firmy jest odpowiednia reklama i wizerunek. Aby zadbać o odpowiedni wizerunek w sieci musisz zadbać o kilka aspektów takich jak media społecznościowe, stworzenie marki, która będzie generowała dobre skojarzenia, zoptymalizować stronę/sklep internetowy w taki sposób, aby była czytelna i łatwa w użyciu przez klienta docelowego. Wszystkie profile powiązane z Twoją działalnością muszą być spójne i jednoznacznie wskazywać na powiązanie. Kolejnym krokiem jest ciągłość komunikacji z klientem i angażowanie go w to co umieszczamy na mediach społecznościowych.




FACEBOOK • INSTAGRAM • GOOGLE ADS • POZYCJONOWANIE
Profesjonalna obsługa marketingowa dla Twojej firmy
Zajmujemy się profesjonalnie obsługą marketingu internetowego dla firm poprzez obsługę profili społecznościowych, reklamowania usług w sieci poprzez płatne kampanie reklamowe oraz pozycjonowanie stron internetowych. Marketing internetowy potrafi być szybki i skuteczny, ale wiąże się również ze żmudną i cykliczną pracą, która pozwoli na powolne poprawianie swojej pozycji w wyszukiwarce internetowej.
- Optymalizacja techniczna
- Dodawanie treści
- Wybór sposobu komunikacji
- Monitorowanie postępów
Kompleksowa oferta
Zadbaj o odpowiednią widoczność w sieci
Regularna publikacja treści i utrzymywanie relacji z odbiorcami.
Dbamy o odpowiedni wizerunek Twojej firmy w sieci.
Google Ads
Budujemy i prowadzimy kampanie Google Ads, które zwiększą zyski w Twojej firmie.
Facebook Ads
Dostosujemy określony budżet do Twojej grupy docelowej.
Instagram Ads
Promuj skutecznie swoje działania w social mediach i zdobywaj nowych odbiorców.
Pozycjonowanie
Strony i sklepy internetowe dopasowane do urządzeń mobilnych.
Chcesz otrzymać ofertę obsługi marketingu internetowego?
Kliknij i pobierz ofertę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.
Chcesz otrzymać ofertę obsługi marketingu internetowego?
Kliknij i pobierz ofertę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.
Przebieg współpracy
Współpraca wymaga określenia celów i wyboru odpowiedniej strategii działania. Każdy rozpoczęty projekt rozpoczynamy od gruntownego audytu i przedstawienia ścieżki, która według nas jest konieczna. Budujemy odpowiednią strukturę, którą w dalszym etapie optymalizujemy do osiągnięcia idealnych efektów.
1. Audyt
Po kontakcie klienta z naszą firmą wykonujemy audyt aktualnych działań marketingowych i sposobu komunikowania się w sieci.
2. Oferta
Przedstawiamy konkretne kroki jakie naszym zdaniem są konieczne do przejścia na dalszy etap. Wybieramy odpowiednie ścieżki dotarcia do klienta i ustalamy budżet miesięczny.
3. Wdrożenie
Wdrażamy rdzeń kampanii marketingowej, budując odpowiednie struktury. Po czym przechodzimy do regularnej komunikacji w mediach.
4. Optymalizacja
Optymalizujemy kampanie reklamowe i social media marketing w taki sposób, aby trafiać do optymalnej grupy odbiorców.

SOCIAL MEDIA MARKETING
Obsługa fanpage Facebook
Widoczność i budowanie zaufania w siei to nieodłączna część wizerunku w mediach społecznościowych. Social media skupiają ponad 20 mln aktywnie korzystających Polaków.
Odpowiednia obsługa fanpage Facebook to ważny element strategii marketingowej w internecie. Budujemy wtedy swoja widoczność w sieci oraz powodujemy większą sprzedaż usług oraz produktów. Obsługa profilu Facebook polega przede wszystkim na tworzeniu odpowiednich treści angażujących określoną grupę docelową.
W tym celu wykorzystujemy odpowiednie zdjęcia, teksty i tematy przewodnie, które pozwalają w idealny sposób budować relację z klientem.
- Budowanie widoczności
- Relacja z odbiorcami
- Zwiększenie sprzedaży
- Promocja produktów
- Content marketing
- Świadomość marki
Obsługa reklam Facebook Ads
Jednym z najskuteczniejszych sposób dotarcia do określonej grupy docelowej jest poprowadzenie płatnej kampanii reklamowej. Reklama w sieci Facebook Ads pozwala na pozyskanie nowych klientów oraz skuteczną budową bazy odbiorców, którzy będą zainteresowani produktem lub usługą.
Dzięki opcjom reklamowym możemy ustalić ścisłą grupę docelową oraz ustalić konkretne budżety, których kampania musi się trzymać. Tym samym nie marnujemy pieniędzy na kliknięcia i wyświetlenia osób, które z wysokim prawdopodobieństwem nie będą naszymi docelowymi odbiorcami.
Jesteśmy w stanie monitorować płatne kampanie reklamowe w sposób ciągły i wyciągać odpowiednie wnioski. Śledzenie wyników pomaga zawężać odpowiednią grupę docelową klientów oraz budować jeszcze większą skuteczność. Można śledzić m.in. takie wskaźniki jak liczba kliknięć, liczba wyświetleń, czas spędzony na stronie, współczynnik konwersji itp. Tak duża ilość wskaźników powoduje bardzo dużą transparentność zachowań naszych odbiorców.
SOCIAL MEDIA MARKETING
Obsługa profilu Instagram
Instagram marketing to strategia wykorzystania profilu instagram jako narzędzia promującego produkty i usługi przedstawianej branży. Jest ona bardzo zbliżona do promocji na profilu facebook, jednak tutaj strategia jest zdecydowanie mocniej nastawiona na stronę wizualną.
To właśnie ona przyciąga uwagę najmocniej i jestem elementem, na którym trzeba się najmocniej skupić. Miejscem o zdecydowanie największym zasięgu i pozyskiwaniu odbiorców są rolki, które mają 24h tryb aktywności. Szacuje się, że ponad 80% użytkowników jest zainteresowana właśnie tą formą odbioru treści z polubionym profilem Instagramowym.
Profil instagram to swego rodzaju jedna z wizytówek marki, która niczym aktualności/blog przyciąga klienta do oferty usług i produktów firmy. Tworzenie postów pomaga w budowaniu ciągłej relacji, która procentuje podczas przedstawiania produktów i usług. Zwiększenie zaangażowania konsumentów oraz zwiększenie ruchu na stronie internetowej to skutek uboczny prawidłowo prowadzonych social mediów.
- Zwiększenie grupy docelowej klientów
- Bliska relacja z odbiorcami
- Zwiększenie sprzedaży produktów i usług
- Rozszerzenie zasięgu marki
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
- Łatwe tworzenie i promowanie treści
Obsługa reklam Instagram Ads
Instagram Ads to forma reklamy, która pozwala na tworzenie i promowanie treści w postaci reklam, na które użytkownicy mogą kliknąć uzyskując więcej informacji o produkcie i usłudze. Podczas budowania struktury kampanii możemy ustalić konkretną grupę odbiorców, którą sukcesywnie będziemy precyzować, tak aby uzyskać jak najlepsze efekty.
Każda kampania i profil reklamowy tak jak w przypadku Facebook Ads posiada pełne dane analityczne, które skutecznie jesteśmy w stanie wykorzystać do analizy zachowań odbiorców Instagram Ads. Dużą zaletą jest możliwość połączenia konta Facebook i Instagram, jednocześnie zarządzając profilami oraz kampaniami reklamowymi.

Chcesz otrzymać ofertę obsługi marketingu internetowego?
Kliknij i pobierz ofertę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.
Chcesz otrzymać ofertę obsługi marketingu internetowego?
Kliknij i pobierz ofertę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.

KAMPANIE PAY-PER-CLICK
Obsługa kampanii Google Ads
Kampania Google Ads to typ reklamy internetowej, która pozwala na szybkie promowanie produktów i usług. Google Ads to największe i najbardziej skuteczne narzędzie reklamowe, które w doskonały sposób zwiększa zasięgi dotarcia do odbiorców. Kampania Google Ads to wiele rodzajów różnego typu reklam. Typ reklamy jest dobierany w zależności od budżetu, grona odbiorców oraz typu branży.
- Reklamy w wyszukiwarce
- Reklamy produktowe
- Reklamy w sieci reklamowej
- Kampanie remarketingowe
- Reklamy video
Jak działają kampanie Google Ads?
Kampania reklamowa Google Ads to produkt oparty na modelu PPC. Oznacza to, że działa w momencie konfiguracji konta i doładowania odpowiednim budżetem reklamowym. Ustalamy konkretne typy kampanii, stawki dzienne/miesięczne oraz słowa kluczowe, które będzie obejmować.
Często pojawia się pytanie czy w takim wypadku konkurencja jest w stanie „wyklikać” reklamy, które zostaną ustawione pod dane frazy. Otóż nie jest to możliwe, gdyż specjalny algorytm Google to wyłapuje i zapobiega takim sytuacją. Dodatkowo Google Ads posiada odpowiednie narzędzia mierzenia kosztów i efektów kampanii reklamowych, co pozwala na pewną estymację kosztów dla każdej z nich.
Każda przeprowadzana przez nas kampania jest również mierzona za pomocą wszystkich narzędzi dostępnych ze strony Google tj. Google Search Console, Google Tag Manager czy Google Analytics. Narzędzia te doskonale ze sobą współpracują co pozwala na generowanie szczegółowych raportów, a optymalizacja kampanii daje nam coraz mniejsze koszty kliknięć, dając jednocześnie większą grupę odbiorców w tym samym budżecie.
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych polega na optymalizacji działań na stronie, które dadzą większą pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.
Konieczne do osiągnięcia takich wyników są działania bezpośrednio na stronie www oraz poza nią. Na stronie internetowej konieczna jest optymalizacja tekstów, struktury, linki wewnętrzne, a także zadbanie o jakość kodu. Natomiast poza stroną internetową tzw. off-site ważne jest, abyśmy zadbali o linkowania zewnętrzne, dbanie o pozostałe elementy związane z firmą takie jak wizytówka Google Business, Social Media (aktywne), udzielanie się na innych stronach itp.
Należy zwrócić uwagę na dwie kwestie podczas pozycjonowania. Mamy dwa typy pozycjonowania stron i jedno z nich to pozycjonowanie lokalne, które jest łatwiejsze ze względu na podbijanie pozycji w mniejszym obszarze, tym samym wymagające mniejszych nakładów pracy. Drugim typem jest pozycjonowanie w skali kraju, które polega na dawaniu możliwości odszukania przez jeszcze szerszą grupę odbiorców. Jest ono naturalnie droższe ze względu na większą czasochłonność i wymaganego zaplecza.
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych polega na optymalizacji działań na stronie, które dadzą większą pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.
Konieczne do osiągnięcia takich wyników są działania bezpośrednio na stronie www oraz poza nią. Na stronie internetowej konieczna jest optymalizacja tekstów, struktury, linki wewnętrzne, a także zadbanie o jakość kodu. Natomiast poza stroną internetową tzw. off-site ważne jest, abyśmy zadbali o linkowania zewnętrzne, dbanie o pozostałe elementy związane z firmą takie jak wizytówka Google Business, Social Media (aktywne), udzielanie się na innych stronach itp.
Należy zwrócić uwagę na dwie kwestie podczas pozycjonowania. Mamy dwa typy pozycjonowania stron i jedno z nich to pozycjonowanie lokalne, które jest łatwiejsze ze względu na podbijanie pozycji w mniejszym obszarze, tym samym wymagające mniejszych nakładów pracy. Drugim typem jest pozycjonowanie w skali kraju, które polega na dawaniu możliwości odszukania przez jeszcze szerszą grupę odbiorców. Jest ono naturalnie droższe ze względu na większą czasochłonność i wymaganego zaplecza.
Nasi klienci
Współpracują z nami najlepsi
Wieloletnie doświadczenie sprawiło, że zaufały nam największe marki na rynku. Dbamy o każdego klienta, aby każda współpraca stawała się wieloletnią.
Zgłoś usterkę poprzez
panel klienta
Zgłoś usterkę lub problem techniczny przez specjalnie
zaprojektowany panel zgłoszeniowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu
działamy szybko i sprawnie automatycznie informując klienta.